Welkom op ons digitale prikbord

Op deze pagina worden zoekertjes van onze leden en van de Centaur medewerkers of werkgroepen aangeboden. Iedereen kan ze bekijken en er op reageren via de vermelde contactgegevens.

Dit kunnen allerlei vakgerelateerde vragen zijn; praktijkvragen, projectoproepen, samenwerkingsoproepen, etc... Leden kunnen zoekertjes indienen via het e-mailadres communicatie@centaur-federation.be

Gelieve geen verkoop van paarden of paardenmaterialen aan te bieden alsook geen promotie van organisaties of evenementen.

U kan eveneens uw vragen in de besloten Facebook groep voor leden stellen. Die info is enkel onder leden zichtbaar.

Wenst u lid te worden? Ontdek onze lidmaatschappen via deze link:

22 juli 2022

Zoekertje van

Maud Coenen - student UCLL

Oproep aan therapeuten in de buurt van de kust / West-Vlaanderen

Wij zijn studenten Bachelor in Orthopedagogie aan de UCLL te Hasselt. In functie van onze onderzoek papers organiseren wij een vierdaagse ervaringsweek van 18 tot en met 21 augustus. We trekken met de rugzak langs de Belgische en Nederlandse kustlijn en om er in groep (7 studenten en 2 docenten) relevante organisaties te bezoeken en activiteiten te doen die een bijdrage kunnen leveren aan ons onderzoek.
Wij zouden graag in contact komen met een equine assisted therapeut in de regio kust of West-Vlaanderen die op 18 of 19 augustus beschikbaar zijn voor een rondleiding, een gesprek of een therapiesessie. Contacteer Maud Coenen op maudcoenen@live.be

24 juni 2022

Zoekertje van

Centaur Werkgroep Vorming

Wie heeft er interesse in een workshop 'Het opstarten van je eigen praktijk'?

Heb je plannen om je eigen praktijk op te starten? Heb je interesse in dit thema?

Je kan je alvast aanmelden via deze link waar we twee vraagjes stellen die ons kan helpen bij de voorbereiding. Deze opleiding zal in februari of maart '23 plaatsvinden.