Paardenwelzijn in jouw praktijk

Tweedaagse vorming:

Hou mij op de hoogte van deze vorming via inschrijving.

Het welzijn van paarden is essentieel als je rond welzijn van mensen werkt. In het charter van Centaur hebben we daarrond een aantal richtlijnen geformuleerd.

Als beroepsvereniging willen we je ondersteunen en uitnodigen (nog meer) de daad bij het woord te voegen.

Wij hebben Prof. Marc Pierard internationaal erkend wetenschappelijk expert op dit gebied, bereid gevonden ons hierbij te helpen en organiseren 2 vormingsdagen die je zullen helpen om hier op een wetenschappelijke onderbouwde manier mee aan de slag te gaan.

Het Programma

DAG 1: Info volgt.

Marc Pierard licht de 10 basisprincipes toe die ISES voorop stelt in de omgang en het trainen van paarden als we onze viervoeters gezond en gelukkig willen houden. We bekijken concreet hoe die principes kunnen toegepast worden in onze praktijk.

Prijs:

• 65€ voor leden, 95€ voor niet leden.
    Package deal: Deelname + lid worden 115€
    maximum aantal deelnemers: 50

DAG 2: Info volgt.
We gaan aan het werk met de paarden met deze principes in concrete oefeningen en gaan op zoek naar hoe dit zich vertaalt in onze praktijk. Op welke vragen of uitdagingen stuiten we? En hoe kunnen we die oplossen? Ook dit wordt aan de hand van concrete oefeningen met de paarden aangepakt en uitgediept.

Prijs:

• 120€ voor leden,150€ voor niet leden.
    max. Aantal deelnemers: 18
    Leden krijgen voorrang omwille van het beperkt aantal deelnemers

Locatie:

Centrum Molenmoes
Klein Vlasselaar 14
3110 Rotselaar

Abonneer je nu op onze nieuwsbrief!

© 2019 Centaur-Federation.